Opvallen op de arbeidsmarkt

januari 2018
Samen met Exit Communicatie en Koenen en Co mocht ik meedenken over hoe we de beste, maar vooral de juíste professionals uitnodigen om bij Koenen en Co te solliciteren. De juiste zijn niet persé de beste uit de klas, maar diegenen met de juiste mentaliteit.

We doken in Koenen en Co's kernwaarden en bedachten een totaalconcept dat daarop aansluit. De kern is een niet-lullen-maar-poetsen verhaal, samengevat in de slogan: 'Suczes. Een kwestie van doen.' Advertenties met koppen als 'Jij hoeft je schoenen niet te poetsen om uit te blinken' en 'Jij maakt van iedere komma een punt' versterken de boodschap dat Koenen en Co niet van dikdoenerij houdt. Dat het hen om de inhoud gaat en om gezamenlijk resultaat. Koenen en Co zoekt doorzetters die niet bang zijn om feedback te geven en te krijgen en die 100% zichzelf durven zijn (de rode all stars zijn getuigen!). Want als je jezelf bent, ben je op je best!

Op de foto: Luuk Stroucken (25) werkt sinds 2015 als assistent accountant bij Koenen en Co. Hij is vooral enthousiast over de sfeer waarin ambities, humor en collegealiteit in evenwicht zijn. Luuk: 'Ik leer hier snel, vooral omdat er de tijd wordt genomen voor een antwoord. Ik krijg dan niet de uitkomst als antwoord, maar een gesprek dat me inzicht geeft in hoe je bij zo'n antwoord komt.'